Nástin firemní filozofie
Přijímáme výzvy energicky a s nadšením, protože se měníme s dobou.
V příštích 100 letech budeme průkopníky na neznámém území.
Společnost Yokohama Rubber Co., Ltd., byla založena v roce 1917. Za více než 100 let od svého založení čelila společnost Yokohama Rubber nesčetným výzvám s neustálým průkopnickým a náročným duchem, který jí umožnil překonat mnoho obtíží a pozvednout oponu nových a vzrušujících časů.
Nadšení, které projevujeme ve všem, co děláme, pramení z neochvějného ducha našich zakladatelů, který se stal naší firemní DNA. Naši zakladatelé měli silný pocit hrdosti na to, že jsou japonskými výrobci, a silnou ambici vyvinout vlastní vysoce kvalitní gumárenské výrobky, které by se postavily technologicky vyspělejším předchůdcům v USA a Evropě.
I když se konkrétní slova mohla měnit, základní filozofie, kterou se řídí vše, co zde ve společnosti Yokohama Rubber děláme, je neměnná: „Obohacovat životy lidí a přispívat k jejich většímu štěstí a pohodě tím, že věnujeme svou energii z celého srdce a vyspělou technologii vytváření prospěšných výrobků.“ Za tímto účelem budeme i nadále přijímat výzvy k vytváření nových hodnot a neustále otevírat nové oblasti s předstihem. Tato DNA se stala jádrem gumárenství Yokohama, zatímco výsledkem našich myšlenek jsou výrobky, které dodáváme světu.
Společnost Yokohama Rubber bude i nadále energicky a s nadšením přijímat nové výzvy, protože se měníme spolu s dobou a budeme pokračovat v průkopnické činnosti na neznámém území po dalších 100 let.
Zakladatelský duch
- Podnikání ve výrobě je společenskou službou. Jejím účelem je zjednodušit a zpříjemnit lidem život. Jeho cílem by mělo být nabízet dobré, užitečné výrobky za mírné ceny.
- Základem musí být snaha dodávat kvalitní výrobky, které nemají konkurenci.
- Vedení by mělo dodržovat zásady spravedlnosti a ohleduplnosti. Posláním spravedlivého a poctivého managementu je zajistit kapitál, podělit se o plody snažení se svými pracovníky a plnit své povinnosti vůči spotřebitelům, aby jednali, jinými slovy, racionálně.
- Podnik by měl mít co nejméně zaměstnanců a co nejlépe využívat produktivitu strojů. To je velké tajemství pro zvýšení efektivity.
- Úspěch či neúspěch podniku závisí na tom, jak moc je člověk ochoten studovat a s jakým odhodláním se vzájemně zlepšovat a růst. V souladu s tím musí člověk vynaložit velké úsilí.